Новини

Новий формат "АЛЛО" у ТРК "Сонячна галерея": Від девайсів і гаджетів - до мультиварок і пилососів

Абсолютно різні, але однаково корисні ідеї - купити девайс нового покоління, гаджет чи пилосос - у Кривому Розі можна реалізувати в одному і тому самому місці. Магазин техніки "АЛЛО" у ТРК "Сонячна галерея" вже рік як змінив формат і, фактично, очолив рейтинг симпатій покупців, як найбільш зручний і необхідний в сучасному житті магазин.

Сьогодні в "АЛЛО" можна вирішити будь-яке завдання, пов'язане з комунікаціями, організацією повсякденного життя, активного дозвілля, хобі. Понад 12 тисяч найменувань товару розміщені в просторому торговому павільйоні зручно для покупців і видовищно для гостей ТРК "Сонячна галерея". 
Девайси, гаджети, електровелосипеди, гіроскутери, квадрокоптери, мікрохвильові печі, пилососи... Не загубитися у світі технічних новинок відвідувачам магазину допомагають молоді і досвідчені продавці-консультанти, а при необхідності, розібратися з функціоналом речі, що привернула увагу клієнта або вже придбана,  допоможе персональний тренер.
В "АЛЛО" завжди можна купити топові моделі смартфонів популярних брендів: Apple, Samsung, Xiaomi, Huawei, Nomi, Sony, LG... Найбільш популярним у криворіжців сьогодні є Apple iPhone. А найочікуваніша подія весни - презентація флагманської новинки від Samsung - моделі S9.
Також уважні тут і до тих клієнтів, яким потрібен простий телефон з мінімальним функціоналом - для зв'язку. Захищені, на одну або дві SIM-карти, з маленькими або великими кнопками...
Айфони, смартфони, телефони складають групу товарів, які купуються не тільки для себе особисто, але і в подарунок рідним і знайомим. Саме так вчинив криворіжець Андрій, що купив смартфон до дня народження коханій дружині. Який? Це повинно залишитися сюрпризом.
Неймовірно величезна кількість техніки, близько 100 тисяч найменувань, включаючи побутову техніку, можна знайти на сайті "АЛЛО". Здійснивши замовлення вподобаної моделі, пізніше її можна забрати в магазині "АЛЛО".
Побутова техніка, найчастіше купується в сім'ю. Мікрохвильова піч Samsung, Panasonic, Gorenje, Whirlpool, Beko..., придбана в "АЛЛО", стане таким же незамінним помічником в повсякденному житті, як і, наприклад, пилосос від Philips, Thomas, Rowenta, Bosch...
Ну і, звичайно ж, піти з "АЛЛО" без аксесуарів до придбаного смартфону, ноутбука або аудіосистеми - просто неможливо. Чохли, навушники, захисні стекла, адаптери, автотримачі, веб-камери, сумки, підставки і багато іншого, зазвичай, купується одночасно з технікою.
Зазначимо, що турбота "АЛЛО" про своїх клієнтів виражається не тільки у величезній пропозиції функціональних, зручних і надійних моделей техніки. Ціни на бажані або необхідні технічні засоби тут на рівні ринкових, а іноді навіть нижчі, що, безсумнівно, залишає у клієнтів приємне враження про співпрацю.
Ще одним переконливим свідченням дбайливого ставлення до клієнтів є вбудована в магазині зона Playstation. Вона використовується не тільки для тестування. Ігрова віртуальна реальність створює ілюзію миті, що позитивно відбивається на емоційній сфері тих, кого обтяжує очікування - до прикладу, дітей, батьки яких зайняті вибором техніки для дому.
Окрема тема - корпоративна освіта і виховання. У компанію набирають персонал від 18 років, без досвіду роботи. Всім необхідним знанням і навичкам працівників "АЛЛО" навчають в компанії.
"Для нас важливі наші відвідувачі. Ми прагнемо до того, щоб робити людей щасливими. Люди повинні заходити в магазин і виходити з нього з посмішкою. А атмосфера в колективі безпосередньо відбивається на наших відносинах з покупцями. Якщо в колективі позитивна атмосфера, цей позитив обов'язково присутній і в спілкуванні з клієнтами.
Політика компанії, що спрямована на виховання у персоналу розуміння цих речей, сприяє тому, що якість обслуговування часто перевищує очікування клієнтів", -зазначає директор магазину "АЛЛО" Георгій Габріелов.
За його словами, у компанії люблять внутрішніх кандидатів, тому співробітники, що проявили себе з найкращого боку, мають можливість кар'єрного росту. 
В магазині "АЛЛО" - гендерний паритет. Тут працює приблизно однакова кількість юнаків і дівчат. А твердження про те, що хлопці, нібито, на більш короткій нозі з технікою, ніж дівчата, не відповідає дійсності, стверджує Георгій.
Акції, розіграші, участь у спонсорських партнерських і соціальних програмах - важлива складова роботи "АЛЛО". Сюрпризи для клієнтів тут влаштовують з нагоди важливих для компанії віх і святкових днів. У минулому році були розіграні 7-й айфон і кілька планшетів, нещодавно виступили спонсорами одного з проектів розважального дитячого комплексу Fly Park, надавши в якості призу квадрокоптер. Поряд з цим, продумуються і інші приємні бонуси" для відвідувачів магазину і ТРК.
Саме тому у ТРК "Сонячна галерея" "АЛЛО" називають "friendly brand" - дружній бренд, з яким приємно і надійно у співпраці.
 



Дізнавайся першим про розпродажі і новеньких! Підписуйся на розсилку!