Новини
Марина Фурса: «Завдяки Fashion day у ТРК «Солнечная Галерея» талановиті криворіжанки повірили в свої сили»
Ще у березні на просторі ТРК «Солнечная Галерея» відбувся Fashion day spring/summer 2021, під час якого показали колекції деяких магазинів ТРК та криворізьких дизайнерів. У заході взяли участь моделі продюсерського центру START UP PLATFORM та модельної агенції Ya model agency. Зірковою гостею івенту стала учасниця шоу «Супер Топ-модель по-українськи» Каріна Данілова.
Fashion day вже не вперше збирає усіх модників міста у ТРК «Солнечная Галерея». Як виникла ідея такого проєкту та скільки зусиль потребує для реалізації, розповідає його засновниця Марина Фурса.
«Ринок є, а люди про нього не знають»
Коли я стала дизайнеркою та випустила власну лінію дитячого одягу, зіштовхнулась з тим, що у нашому місті дизайнеру-початківцю ніде презентувати свою колекцію. Містяни, тим часом, можуть оглянути творіння місцевих дизайнерів хіба що в соцмережах, а це не дуже зручно та наочно. Тобто ринок є, але він ніде не рекламується, тож криворіжці про нього не знають. Молоді таланти, не маючи платформи для презентації власних брендів, втрачають можливості для свого розвитку. І я вирішила це виправити, заснувавши Fashion day.
З часом івент почали сприймати як загальноміське свято моди і краси. Відбувається Fashion day двічі на рік: перший захід присвячений 8 березня, другий – старту шкільного сезону, відповідно й проходить на початку вересня. Підготовчий процес між івентами не зупиняється ні на мить: постійно шукаємо нові обличчя, дизайнерів, колекції та тримаємо зв'язок з наявними партнерами. А от безпосередня організація заходу триває приблизно два тижні. Цей час витрачаємо на постановку показів, остаточний підбір колекцій, примірки, попередні фотосесії, розробку афіші тощо.
Про fashion-роль ТРК «Солнечная Галерея»
ТРК «Солнечная Галерея» – єдиний майданчик в місті, який здатен вмістити учасників та глядачів Fashion day. Залюбки співпрацюємо з багатьма магазинами торгового центру та вдячні їм за те, що надають одяг для наших показів. Розумію, що це додаткове навантаження до їхньої повсякденної роботи.
Серед постійних наших партнерів – LC Waikiki. У цього магазину найширша лінійка, що охоплює різні вікові категорії, тому для будь-якої моделі ми можемо підібрати образ. Та й співвідношення ціни та якості приємно вражає. Ще постійно до Fashion day долучаються A.Tan, який є улюбленим дизайнерським магазином багатьох криворіжанок, та Goldi, в якому представлено модний підлітковий одяг.
До івенту та після нього ми опитуємо людей, які магазини та колекції вони бажають бачити на Fashion day. Цікавимось і в моделей, який одяг їм хочеться презентувати. Відштовхуючись від результатів опитування, ми розробляємо програму Fashion day. Саме цього разу ми залучили до співпраці магазин українського виробника Stimma.
Сподіваюсь, що наступного разу до заходу приєднається ще більше магазинів ТРК «Солнечная Галерея».
Значення для міста
Fashion day – це не лише можливість для дизайнерської спільноти, а й нагода місцевим моделям проявити себе. Завдяки івенту талановиті криворіжанки повірили в свої сили, навчились дефілювати та продовжили свій шлях в професійному моделінгу. Більше того, з минулого року до Кривого Рогу почали приїжджати моделі з інших міст, щоб взяти участь у наших показах. Сподіваюсь, у майбутньому кастинги стануть ще масштабнішими.
Наш захід – це єдиний острівок моделінгу у Кривому Розі, тому модники та модниці залюбки його відвідують, щоб насолодитись дійством. Щоразу ми намагаємось їх вразити: ускладнюємо малюнок показів, точки, стежимо за тим, щоб всі моделі, навіть наймолодші йшли нога в ногу. Після заходу що ми, що магазини отримують теплі відгуки від глядачів, а професійні фотографи цікавляться моделями. Загалом ми встановили собі високу планку – щоб бути незгірш як Kyiv Fashion Week.
До того ж ми запрошуємо молодих талановитих співаків, танцівників, колективи, аби ті виступали між показами. Тож у Fashion day ще одна місія – розвивати культуру у нашому місті.