Новини

5 фактів про те, що думають відвідувачі ТРК «Солнечная Галерея»

5 фактів про те, що думають відвідувачі ТРК «Солнечная Галерея»
Стати кращим ТРК та дізнатися враження своїх гостей – такими були задачі соціального дослідження ТРК «Солнечная Галерея». Із цікавого – понад 60% опитаних жителів Кривого Рогу щотижня відвідують торгово-розважальний комплекс «Солнечная Галерея».
Факт 1. 46% опитаних гостей інформацію про заходи в ТРК «Солнечная Галерея» дізнаються із афіш, флаєрів та на радіо. 27% - із соціальних мереж – на сторінці ТРК у фейсбуці та Інстаграмі.
Факт 2. Улюбленими магазинами, про які згадували покупці в процесі опитування, виявилися: New Yoker, Goldi, «Спортмастер», LC Waikiki, Ашан, Colin’s та Brocard.
Факт 3. Понад 60% готові скористатися новою шопінг-опцією «магазин» на сторінці ТРК «Солнечная Галерея» у фейсбуці
Факт 4. 20% гостей ТРК вибирають одяг в Інтернеті, а купують в магазині. 75% - обирають та купують в магазині. Відповідно, 5 % - обирають в магазині, а купують в Інтернеті.
Факт 5. Понад 35% опитаних перед покупкою в магазині зрівнюють ціни в Інтернеті. Опитування проводилось у червні. Виконавець – Інститут соціологічних досліджень та громадських ініціатив.



Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!