Новини

Як майбутні журналісти досліджували покупки в ТРК «Солнечная Галерея»: порадитися, вибрати і відразу отримати обновку

Участь криворізьких студентів у проекті ТРК "Солнечная Галерея" стала для них не тільки цікавим і корисним дозвіллям, а й дозволила розширити досвід комунікації з консультантами і продавцями а також вирішити більш матеріальні завдання, підібравши необхідні речі на свій смак і одночасно отримавши інформацію про пропозицію і відмінності між брендами, які пропонують клієнтам приблизно однаковий асортимент товарів, тобто краще пізнати обличчя, унікальність брендів.
Студенти спеціальності "Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами" Криворізького державного педагогічного університету провели власне розслідування шопінгу – як і де комфортніше здійснювати покупки – в інтернеті або торговельному центрі. Для багатьох криворіжців ця тема досить актуальна, адже багато хто замовляє товари на сайтах, їм так зручніше. І іноді - засмучуються, тому що доставили із запізненням або не те, що було на картинці в описі товару.
Криворізькі студенти вирішили дослідити шопінг і для плацдарму обрали найбільший у Кривому Розі - ТРК "Солнечная Галерея". Звернувшись до торговельно-розважального комплексу, там їх не тільки прийняли, а й запропонували стати таємними покупцями в декількох магазинах, після чого поділитися набутим досвідом і враженнями.
Так організатори та учасники експерименту отримали не тільки корисну інформацію та досвід, а й:
1) дізналися кілька особистих історій про невдалий шопінг в онлайн магазинах;
2) побачили результати шопінгу з можливістю примірок і консультаціями продавців в реальних шоу-румах;
3) порівняли результати двох видів шопінгу і зробили висновки.
Про початок експерименту в ТРК "Солнечная Галерея" можна почитати на головному сайті міста: https://www.0564.ua/news/2660944/v-gostah-u-solnecnoj-galerei-budusie-zurnalisty-primerili-na-sebe-online-sopping-i-realnyj-vybor-v-sou-rume-foto-video
Про продовження проекту далі на сайті та сторінках ТРК у соціальних мережах - шопінг студентів в ТРК "Солнечная Галерея", "битва" продавців і консультантів за покупців і що з цього вийшло.
В один день наші "таємні покупці" відвідали кілька брендових магазинів - O'stin, New Yorker, Colin's, ОLKO, LC Waikiki, в кожному з яких поспілкувалися з консультантами і підібрали для себе модний look. Своїми враженнями дівчата поділилися в анкетах.
Джерело: головний інтернет-портал Кривого Рогу https://www.0564.ua/news/2676048/posovetovatsa-vybrat-i-srazu-polucit-obnovku-budusie-zurnalisty-testirovali-soping-v-trk-solnecnaa-galerea-foto-video



Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!