Новини

Як майбутні журналісти досліджували покупки в ТРК «Солнечная Галерея»: порадитися, вибрати і відразу отримати обновку

Студенти спеціальності "Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами" КДПУ провели власне розслідування шопінгу – як і де комфортніше здійснювати покупки – в інтернеті або торговельному центрі.

Перед відвідуванням шоу-румів консультацію для таємних покупців провела менеджерка ТРК "Солнечная Галерея" з комунікацій Олена Обухівська.

Щоб налагодити комфортну і успішну комунікацію з учасниками експерименту, був використаний етап Coffee time. Під час спілкування за чашкою кави на фуд-корті ТРК студенти отримали рекомендації щодо роботи "таємних покупців", інформацію про особливості цієї ролі, цілі експерименту. Також Олена попросила їх поділитися набутим досвідом і враженнями після завершення експерименту.

"Шопінг повинен приносити задоволення. А придбаний одяг - подобатися, бути стильним і зручним. Хтось обирає покупки в Інтернеті, комусь важливо вибирати в реальному магазині, приміряти, тактильно відчути і бути впевненим у своїй покупці. Хто за прискіпливий, зважений і перевірений шопінг без зайвого клопоту, цей покупець, безумовно, йде до торговельного центру. І якщо студенти факультету журналістики вирішили перевірити на власному досвіді, чи дійсно шопінг в магазинах більш впевнений і комфортний, то ми готові на цей експеримент. До того ж ми ще й підкажемо, на що звертати увагу, якщо увійти в роль таємного покупця або по-блогерськи написати відгуки», - зазначила Олена Обухівська, менеджерка з комунікацій ТРК "Солнечная Галерея".

•    O'STIN в ТРК "Солнечная Галерея"

Таємним покупцем в O'STIN стала студентка Катя. Дівчина вибрала для себе сорочку і штани з еко-шкіри, при цьому вона залишилася задоволеною шопінгом і спілкуванням з консультантами.

Про продовження проекту далі на сайті та сторінках ТРК у соціальних мережах - шопінг студентів в ТРК "Солнечная Галерея", "битва" продавців і консультантів за покупців і що з цього вийшло.
 



Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!