Новини

Як майбутні журналісти досліджували покупки в ТРК «Солнечная Галерея»: порадитися, вибрати і відразу отримати обновку

Студенти спеціальності "Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами" КДПУ провели власне розслідування шопінгу – як і де комфортніше здійснювати покупки – в інтернеті або торговельному центрі.

•    Colin's в ТРК «Солнечная Галерея»

Таємницею покупницею в Colin's стала мрійлива ефектна блондинка Поліна. Перш за все, її цікавили джинси, а про вибір і якість модних штанів в Colin's вона знала раніше. Консультантка ввічливо поінформувала Поліну про акцію, що проходила на той момент в магазині і запропонувала приміряти вподобані моделі. Із задоволенням скориставшись пропозицією, таємна покупниця не зупинилася виключно на джинсах, а доповнила свій образ светром і курткою ніжно-рожевого кольору.

За словами Поліни, на її вибір вплинули якісні і приємні на відчуття тканини (про светр), цікавий дизайн (про куртку), практичність і сучасність (про модну модель джинсів). 

Не зупинившись на одному образі, учасниця експерименту підібрала ще один модний look - не змогла собі відмовити в тому, щоб приміряти другу вподобану куртку і доповнити образ модним аксесуаром (шарф).

Про продовження проекту далі на сайті та сторінках ТРК у соціальних мережах - шопінг студентів в ТРК "Солнечная Галерея", "битва" продавців і консультантів за покупців і що з цього вийшло.
 



Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!