Новини

Як майбутні журналісти досліджували покупки в ТРК «Солнечная Галерея»: порадитися, вибрати і відразу отримати обновку

Студенти спеціальності "Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами" КДПУ провели власне розслідування шопінгу – як і де комфортніше здійснювати покупки – в інтернеті або торговельному центрі.

"Було дуже приємно спостерігати за дівчатами, як вони приміряють сукні, спідниці, сорочки, як вони роблять селфі. А це означає, що їм подобається і вони впевнені у своєму виборі.
Ну і завжди продавці консультанти можуть порадити, підказати, що краще, що в тренді, розповісти про нові колекції, лінії, кольори", - підкреслила після завершення етапу шопінгу Олена Обухівська, менеджерка з комунікації ТРК «Солнечная Галерея».

За її спостереженнями, це "молоде покоління Z завжди знає, чого хоче", і шопінг в ТРК "Солнечная Галерея" став тому доказом.

Після шопінгу учасники експерименту знову зібралися в зоні фуд-корту, щоб поділитися враженнями і обговорити отриманий досвід. Всі таємні покупці змогли переконатися, що покупка в реальних умовах краще за вибір в онлайні. І причина цього, судячи з відгуків учасниць експерименту, в так званих сенсорних комунікаціях, які дозволяють оцінити і ідентифікувати бренди через тактильні відчуття, звуки, кольори, форми і навіть запахи.

Приємні на дотик та до тіла тканини, за словами дівчат, сприяють відчуттю комфорту. Як виявилося, для наших покупців, цей момент важливий. Але протестувати реакцію тіла на той чи інший матеріал гарантовано можна під час примірки.

Як відомо, приблизно 80% інформації людина отримує за допомогою очей, тому колір, форма (цікаві моделі) - інформація, яка робить сильний психологічний вплив на людину. Це доведено і експериментом в ТРК "Солнечная Галерея".

Колірна гамма, різноманітність моделей, музика, що звучала в магазинах - вплинули на настрій дівчат, які змогли тимчасово відволіктися від своїх студентських проблем і зануритися в позитивний для них світ.

А одна з дівчат, Лєра, звернула увагу на запах, який запам'ятався їй в магазині і з яким, вона вважає, у неї тепер буде асоціюватися бренд. Дійсно, дослідження показують, що запах являє собою потужний засіб пробудження спогадів, перенесення людини в минуле і виклик почуття ностальгії. Запахи можуть надовго зберігатися в емоційній пам'яті людини, при цьому запам'ятовується взаємозв'язок запаху з певним контекстом. Цей момент важливий і для представників брендів, і для деяких покупців - також доведено експериментом в ТРК "Солнечная Галерея".

Криворізькі студентки впевнені, що експериментальний шопінг, учасницями якого вони стали, допоможе їм надалі - і як журналістам, і як комунікаторам, і як покупцям.



Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!