Новини
Як студенти факультету журналістики досліджували покупки
У торговому центрі чи інтернеті шопінг повинен приносити задоволення. Комусь зручніше замовляти, а хтось надає перевагу купувати в реальному магазині. Всі «за» та «проти» обох варіантів вирішили дослідити студенти спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами» Криворізького державного педагогічного університету.
За основу взяли власний досвід онлайн покупок та відвідини ТРК «Солнечная Галерея». «Шопінг повинен приносити задоволення. А куплений одяг – подобатися, бути стильним та зручним. Хтось любить покупки в інтернеті, а для когось важливо вибирати в реальному магазині, приміряти, тактильно відчути якість на собі та бути впевненим у своїй покупці. Хто за приспікливий, зважений та перевірений шопінг без зайвих клопотів, той покупець, безумовно, іде у торговий центр. І якщо студенти факультету журналістики вирішили перевірити на власному досвіді, чи дійсно шопінг у магазинах – впевненіший та комфортний, то ми готові на цей експеримент. До того ж ми ще й підкажемо, на що звертати увагу, якщо стати прискіпливим таємним покупцем та по-блогерськи написати свої відгуки», - зазначила Олена Обухівська, менеджерка з комунікацій ТРК «Солнечная Галерея».
Як усе відбувалось, думки студентів та професійні висновки Ірини Володимирівни Грабовець, завідувачки кафедри Криворізького педагогічного університету – за посиланням на статтю головного видання у Кривому Розі - https://www.0564.ua/news/2660944/v-gostah-u-solnecnoj-galerei-budusie-zurnalisty-primerili-na-sebe-online-sopping-i-realnyj-vybor-v-sou-rume-foto-video.