Новини

Як ТРК «Солнечная Галерея» впливає на розвиток моди в Кривому Розі

Для журналу Vgorode директорка ТРК «Солнечная Галерея» Марина Баранова розповіла, як торговий центр впливає на розвиток моди в Кривому Розі. 

Більше 10 років минуло з моменту відкриття «Солнечной». За цей час в торговому комплексі закріпили свої позиції міжнародні та українські бренди: LC Waikiki, A.Tan, New Yorker, Puma, O'stin, Megasport, Arber, Atlantic та інші. Було проведено низку заходів загальноміського значення, а також реалізовано чимало проєктів, присвячених моді. Тому робота ТРК, так чи інакше, вплинула на локальну fashion-спільноту.

Охоплення різних стилів і напрямків

Є кілька основних стилів: класичний, романтичний і спортивний. Решта – від casual до кантрі – похідні від них. Відстежити це розмаїття неможливо (якщо ви, звісно, не редактор модного журналу), оскільки на формування того чи іншого стилю впливають субкультури, історичні епохи, етноси, галузі, провідні модельєри. Наприклад, людина, яка не цікавиться історією 20 століття і жіночою емансипацією, навряд чи знає про існування стилю гарсон.

Магазини «Солнечной Галереї» підібрані таким чином, щоб охопити якомога більше вподобань аудиторії. Наприклад, LC Waikiki призначений для тих, хто вибирає стриманий casual, Arber – для представників професій зі сталим діловим дрес-кодом і любителів бізнес- casual, A.Tan – для шанувальників міського шику. За романтичним стилем йдуть до студії VOVK, за оверсайзом – до Goldi, а за спортивним – до New Balance.

Лояльність представників різних професій

Цієї весни наш ТРК спільно з виданням 0564.ua - сайтом міста Кривого Рогу реалізував проєкт Fashion & Profession: ми запросили в торговий центр на фотосесію 10 популярних криворіжців, щоб вони розповіли, як їхня професія або посада впливає на їхній стиль. Як з'ясувалось, хтось використовує одяг для «маскування», щоб ховатися від фанатів, а хтось, навпаки, намагається виділитися і завоювати увагу інших за допомогою зовнішнього вигляду. Що цікаво, майже всі учасники зазначили, що гардероб оновлюють в «Солнечной Галереї».

Підтримка Fashion Day

Двічі на рік в торговому центрі проходить Fashion Day – загальноміське свято краси і моди, під час якого моделі демонструють нові колекції місцевих дизайнерів і деяких магазинів «Солнечной». Регулярно в показах беруть участь LC Waikiki, A.Tan, Goldi. Загалом виходить, що ми допомагаємо творити видовище, яке за рівнем скоро не поступатиметься світовим Fashion Week. І, тим більше, як зазначає організаторка цього заходу Марина Фурса, «Солнечная Галерея» – єдиний майданчик в місті, що здатен вмістити всіх учасників і глядачів.

Готовність до нових рішень і критики

Минулого року роботу наших fashion-магазинів протестували студенти спеціальності «Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами». Вони як таємні покупці оцінювали якість обслуговування, асортимент, відповідність трендам, різноманітність розмірів і навіть запах. Експеримент виявився корисним для обох сторін: студенти отримали досвід, який дозволить впевненіше братись за журналістські завдання, а торговий центр побачив, за що цінує магазини аудиторія покоління Z.

Джерело: https://vgorode.net.ua/arhiv/6.pdf